dimarts, 17 de novembre del 2009

Pompeu Fabra 14

Encara falten uns quants mesos, per no dir algun any! Però més tard o més d'hora aquesta serà la nostra nova adreça, Carrer Pompeu Fabra 14 ( encara que els planells digui 12-14 ).
I això ens ha servit d'excusa per obrir un nou blog, ja no de viatges, que seguirà havent-t'hi per molt que protesteu, sinó d'altres activitats, fets, novetats, esdeveniments, fotografies, comentaris, etc... que sorgeixin en el entorn.
Volem que sigui una espècie de calaix desastre per posar-hi una mica de tot, una petita finestra virtual.

Aprofitem el sopar d'avui ( ja per fi! ) per "inaugurar" el Blog, i tenir-vos una mica més entretinguts!



P.D: A la nevera us hem deixat els vostres imans de Nicaragua!!! Com que no en vem trobar en tot el país, vem decidir fer-los nosaltres mateixos amb cosetes que vem anar trobant.