I això ens ha servit d'excusa per obrir un nou blog, ja no de viatges, que seguirà havent-t'hi per molt que protesteu, sinó d'altres activitats, fets, novetats, esdeveniments, fotografies, comentaris, etc... que sorgeixin en el entorn.
Volem que sigui una espècie de calaix desastre per posar-hi una mica de tot, una petita finestra virtual.
Aprofitem el sopar d'avui ( ja per fi! ) per "inaugurar" el Blog, i tenir-vos una mica més entretinguts!
P.D: A la nevera us hem deixat els vostres imans de Nicaragua!!! Com que no en vem trobar en tot el país, vem decidir fer-los nosaltres mateixos amb cosetes que vem anar trobant.
