skip to main | skip to sidebar

Pompeu Fabra 14

Una mica de tot....

dissabte, 19 de març del 2011

Barraca III: Un somni....... una realitat!

Oh Benvinguts, passeu passeu
de les tristors en farem fum
que casa meva és casa vostra
si és que hi ha... cases d'algú.


PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFÍES


2 comentaris:
Etiquetes: barraca
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)
  • Pàgina principal

La meva llista de blogs

  • Aventura Turca 2008
  • Crónicas de una cámara
  • Nicaragua Sandinista!!!
  • Photoexperiencies.com

Arxiu del blog

  • ►  2013 (1)
    • ►  de març (1)
  • ►  2012 (2)
    • ►  de juliol (1)
    • ►  de febrer (1)
  • ▼  2011 (5)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de juny (1)
    • ▼  de març (1)
      • Barraca III: Un somni....... una realitat!
  • ►  2010 (12)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de juliol (2)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2009 (1)
    • ►  de novembre (1)
Amb la tecnologia de Blogger.