Ja feia dies que em passava pel cap escriure de nou al bloc que un dia va ser creat per parlar d'una mica de tot: Pompe Fabra 14. Qui em anava a dir que feia casi 9 mesos que no ho feiem!
Al llarg de tot aquest temps hem estat tan ocupats entre unes coses i d'altres que aquest petit vici dels blocs havia passat a segon pla. Be doncs intentarem posar remei a partir d'ara!!
(...)
Faré un petit resum de tot aquest temps amb imatges:
a) aniversari de l'Oriol
b) 22-23 de novembe 2012, Berlín
c) Nadal i Reis
e) Coloraines
f) Carnestoltes



g) a la Farmàcia
i) moments cassolans


k) moments entranyables



















































