diumenge, 26 de juny del 2011

Praga

Última escapadeta romàntica abans de tenir l'Oriol entre nosaltres!
Moltes novetats en els ultims mesos, que mereixien 5 dies de relax, sols, en una ciutat única com Praga.
Bones vistes, bon menjar, bon allotjament i sobretot sobretot sobretot, bona companyia ;)
Aquí deixem un petit testimoni fotogràfic, a veure si els que no hi heu estat us animeu a passar-hi uns dies, que ben val la pena!
ahhh, i molt preparat per anar-hi amb nens, així que no posseu excuses!