diumenge, 18 de juliol del 2010

Concurs de Tapes

Quin nivell!!! Jo que em pensava que guanyaria sobrat, i resulta que m'ha anat d'un pèl!
Montse, d'on has tret la llet del formatge per fer la tapa? tenia un gust boníssim, ja em deixaràs provar! jejeje
Silvia, no he provat la teva tapa, però t'he votat ( era per no votar al Xavi )
Xavi, molt fàcil comprar Natilles i posar-les en una copa de cava! vaya tela!
Noemí, per tapes, les que s'ha fotut el Guerau a costa teva!! Que mamón!
Joan, peaso d'hamburguesa! n'estic reescalfant una per sopar!
Jordi, això no era una tapa, era un plat combinat! premi a la tapa més gran!
Roger, sense comentaris, perquè la "teva" tapa l'ha fet la Nuri.
Nuri, qüasi guanyes amb la sopeta de meló, l'any que ve segur que guanyaràs els escacs!
Giro, una tapa molt.... catalanista!
Mari Isaac, no tinc paraules per definir la vostre tapa! jejeje
Sandra, la guanyadora moral, llàstima que la meva tapa s'hagi acabat abans!Per cert, t'hem deixat els escacs dins del cotxe! quina sort que tens!
Alex, alies petazetas! ole ole i oleeee! guanyador a la tapa més original!
Roci, la meva olivada! premi a la gran organitzadora! te mèrit ajuntar tanta gent, i tants nens!
Papa, aiii quines ganes de tenir néts!!
Joel, rebelde sin causa!
Gerard, vaya siesta t'has fotut! quina enveja!
Cinta, prou tapes que no vegis quins mofletes que fots!
Guerau, digues als pares que et pentinin!
Laia?, des de la distància.

Moltes gràcies per la vostra assistència i col·laboració!!

L'any que ve, el dinar a la Barraca! ueeeee!

Bones vacances a tots! Ens veiem al Setembre!

P.D.: propera trobada culinària.... rebosteria? truites? cuines del món?





divendres, 16 de juliol del 2010

Manifestació de l'Estatut

No sé si érem un milió, un milió i mig, o cinquanta mil persones, tant és la xifra. La qüestió és que hi havia molta gent, moltíssima!
Avis i néts, homes i dones, independentistes i nacionalistes, catalans i castellans, tots units fen força, i això era el més important!



Tota la setmana discutint per la capçalera i al final resulta que pràcticament no es va veure, per la quantitat de gent que hi havia.... i es que mentre la gent es preocupa pel país i surt al carrer amb una calor gairebé insuportable, els desgraciats dels polítics només es preocupen per la foto. Continuen sense entendre de que va tot això!!



I ara que? Ara hores i hores de discussió al parlament per prendre una acció política conjunta... JA JA JA.... probablement quedarà en no rés! i mentre els partits polítics s'esbarallen al parlament per defensar els seus interesos i la seva cadira, nosaltres seguirem esperant i seguirem lluitant.



Després de veure banderes espanyoles a molts balcons ( fa mal! ), reconforta veure tanta gent en una manifestació a favor de Catalunya! “Al loro, que no estamos tan mal”. Ah, i ... alerta ... “ que hay gente que dicen que son catalanes, Y NO LO SON!” I això..... no m’agrada!

VISCA CATALUNYA!