divendres, 2 de desembre del 2011

Tercer Mes

Resum fotogràfic del tercer mes:

Visita obligada a la Moreneta!! dormint però amb comunicació telepàtica:

La fageda d'en Jordà:

Ai al papa que se li cau la baba!

Masia Garrotxa fent sessió de cremetes, eh mama!

Celebrant l'Adéu a les armes:

Mític Fussimanya:

Amb la manta de la iaia!

Com t'agrada el bany punyetero!

Oriol, mira la càmera!

El pitet me l'hauria de posar jo!

Que bé s'ho passen els yayos de Gavà!

La primera Mani de l'Oriol:"la farmàcia no pot més!!" molt bé Oriolet, fent pinya, així màgrada!

Oriol, em dones la manteta?

Oriol, donam la meva manta!

Val, ja et donc un jersey meu...

Ai, la mama que se'l menja!! Els

no caiguis fill meu!

Qui pugués ser nen un altre cop!

Nenes, tremoleu amb aquesta mirada!

Llac de Banyoles:

Llac de Banyoles II:

Llac de Banyoles III:

Passeig amb muntanyes nevades al fons

Parc de la Devesa

Parc de la Devesa II

Parc de la Devesa III

ohhh, kamacuuuuuu

Girona m'enamora!

Girona m'enamora II

Quina manera més incomode de dormir!

La catedral:

Un angelet caigut del cel

ai, quins morritusssss:

foto de familia:

Quina ilu estrenar cotxet nou!

Oriol, no et caguis enmig del restaurant si us plau!

Ohhh, que tendre....

No sé quins morritus m'agraden més:

Petit, oju amb el Mickey que diuen que és.....

Oohhh, que macos!

Oriol, ets massa petit encara!