Resum fotogràfic del tercer mes:
Visita obligada a la Moreneta!! dormint però amb comunicació telepàtica:
La fageda d'en Jordà:
Ai al papa que se li cau la baba!
Masia Garrotxa fent sessió de cremetes, eh mama!
Celebrant l'Adéu a les armes:
Mític Fussimanya:
Amb la manta de la iaia!
Com t'agrada el bany punyetero!
Oriol, mira la càmera!
El pitet me l'hauria de posar jo!
Que bé s'ho passen els yayos de Gavà!
La primera Mani de l'Oriol:"la farmàcia no pot més!!" molt bé Oriolet, fent pinya, així màgrada!
Oriol, em dones la manteta?
Oriol, donam la meva manta!
Val, ja et donc un jersey meu...
Ai, la mama que se'l menja!!
Els
no caiguis fill meu!
Qui pugués ser nen un altre cop!
Nenes, tremoleu amb aquesta mirada!
Llac de Banyoles:
Llac de Banyoles II:
Llac de Banyoles III:
Passeig amb muntanyes nevades al fons
Parc de la Devesa
Parc de la Devesa II
Parc de la Devesa III
ohhh, kamacuuuuuu
Girona m'enamora!
Girona m'enamora II
Quina manera més incomode de dormir!
La catedral:
Un angelet caigut del cel
ai, quins morritusssss:
foto de familia:
Quina ilu estrenar cotxet nou!
Oriol, no et caguis enmig del restaurant si us plau!
Ohhh, que tendre....
No sé quins morritus m'agraden més:
Petit, oju amb el Mickey que diuen que és.....
Oohhh, que macos!
Oriol, ets massa petit encara!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada