Primera escapada amb avió amb el petitó.
Bona temperatura, bons paisatges, bons pobles, bon menjar, tranquilitat i a disfrutar del nen:
divendres, 17 de febrer del 2012
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Una mica de tot....