skip to main | skip to sidebar

Pompeu Fabra 14

Una mica de tot....

divendres, 17 de febrer del 2012

Gran Canaria

Primera escapada amb avió amb el petitó. Bona temperatura, bons paisatges, bons pobles, bon menjar, tranquilitat i a disfrutar del nen:
14 comentaris:
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)
  • Pàgina principal

La meva llista de blogs

  • Aventura Turca 2008
  • Crónicas de una cámara
  • Nicaragua Sandinista!!!
  • Photoexperiencies.com

Arxiu del blog

  • ►  2013 (1)
    • ►  de març (1)
  • ▼  2012 (2)
    • ►  de juliol (1)
    • ▼  de febrer (1)
      • Gran Canaria
  • ►  2011 (5)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de març (1)
  • ►  2010 (12)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de juliol (2)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2009 (1)
    • ►  de novembre (1)
Amb la tecnologia de Blogger.