dissabte, 18 de desembre del 2010

dilluns, 8 de novembre del 2010

dissabte, 30 d’octubre del 2010

Masia Bolets

Un cap de setmana de masia amb tota la familía ( segons l'Oriol ) al Solsonès, per buscar bolets.



Bon profit María!



Bon Profit Oriol.....



No cal que t'amaguis marrano!



Ui ui ui, que la cosa es complica



Si si, definitivament s'ha complicat



Nyam Nyamm, que bò!



Que Oriol? com si no hagués passat res eh! Bandarra!



No si si menjarme els bolets, o menjarme-la a ella!



Carles! que els bolets "t'estan esperant a la l'altre banda!"



Els dos més atractius de la masia!



Emiliii, em gronxes a mi també???



Mònica, Emili, que estic aquí!



Marta no li prenguis l'Iphone a la pobre Maria!! Maria, que me'l dónes?



Gràcies guapa, ets un sol! però no fa falta que em treguis la llengua eh!



Quin GOLAZO, clar, és que sóc SUPERBO!!!!!!



Que busqueu? els rovellons estàn al bosc eh!



Carles, aquest son els bolets que es van cremar oi? val val....



Nyam Nyammmm


L'Àlex fent veure que fa de cangur... a veure quants minuts dura



Veus, ja està fent el burru!


Ehhh, mèrit del fotògraf!



Joan, aparta que hi han nens!


Com sel mira la mama!


Oriol, que diu el Bob esponja!?



Eiii, deixeu-me algun tall de carn!!



No dissimulis Sandrusku!



Algú te un babero pel papa??!!



Ohhh, que macuuuuuu!



Molt bé Oriol! has matat la mosca.....que tenies a les ulleres!



Com escaquejar-te d'una cuina sense que et vegi ningú!



Cada loco con su tema!



Eii, que us surt fum del cap!!! no serà de tant pensar...



Cuanto amor!



El papa fardant de bolets!



Quin paradonnnn!!



La jove fent punts, quin escàndol eh Rosa Mari!



2 del migdia... Bon dia Jordi!!!



Ostres Roci, el que s'ha de veure eh!



Si papa si, anem a Canalda!.... o no!!!



La masia darrera el cavall, o el cavall davant la masia.



Que Carles? que no t'atreveixes a tocar-lo??



Que Mafe, ha quedat be la foto?



Xupa cameras!!!



Algú ha de netejar els bolets!!

dilluns, 27 de setembre del 2010

Ja falta menys!

Actualitzem l'evolució de la "Barraca"

PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFÍES

diumenge, 18 de juliol del 2010

Concurs de Tapes

Quin nivell!!! Jo que em pensava que guanyaria sobrat, i resulta que m'ha anat d'un pèl!
Montse, d'on has tret la llet del formatge per fer la tapa? tenia un gust boníssim, ja em deixaràs provar! jejeje
Silvia, no he provat la teva tapa, però t'he votat ( era per no votar al Xavi )
Xavi, molt fàcil comprar Natilles i posar-les en una copa de cava! vaya tela!
Noemí, per tapes, les que s'ha fotut el Guerau a costa teva!! Que mamón!
Joan, peaso d'hamburguesa! n'estic reescalfant una per sopar!
Jordi, això no era una tapa, era un plat combinat! premi a la tapa més gran!
Roger, sense comentaris, perquè la "teva" tapa l'ha fet la Nuri.
Nuri, qüasi guanyes amb la sopeta de meló, l'any que ve segur que guanyaràs els escacs!
Giro, una tapa molt.... catalanista!
Mari Isaac, no tinc paraules per definir la vostre tapa! jejeje
Sandra, la guanyadora moral, llàstima que la meva tapa s'hagi acabat abans!Per cert, t'hem deixat els escacs dins del cotxe! quina sort que tens!
Alex, alies petazetas! ole ole i oleeee! guanyador a la tapa més original!
Roci, la meva olivada! premi a la gran organitzadora! te mèrit ajuntar tanta gent, i tants nens!
Papa, aiii quines ganes de tenir néts!!
Joel, rebelde sin causa!
Gerard, vaya siesta t'has fotut! quina enveja!
Cinta, prou tapes que no vegis quins mofletes que fots!
Guerau, digues als pares que et pentinin!
Laia?, des de la distància.

Moltes gràcies per la vostra assistència i col·laboració!!

L'any que ve, el dinar a la Barraca! ueeeee!

Bones vacances a tots! Ens veiem al Setembre!

P.D.: propera trobada culinària.... rebosteria? truites? cuines del món?