dissabte, 30 d’octubre del 2010

Masia Bolets

Un cap de setmana de masia amb tota la familía ( segons l'Oriol ) al Solsonès, per buscar bolets.



Bon profit María!



Bon Profit Oriol.....



No cal que t'amaguis marrano!



Ui ui ui, que la cosa es complica



Si si, definitivament s'ha complicat



Nyam Nyamm, que bò!



Que Oriol? com si no hagués passat res eh! Bandarra!



No si si menjarme els bolets, o menjarme-la a ella!



Carles! que els bolets "t'estan esperant a la l'altre banda!"



Els dos més atractius de la masia!



Emiliii, em gronxes a mi també???



Mònica, Emili, que estic aquí!



Marta no li prenguis l'Iphone a la pobre Maria!! Maria, que me'l dónes?



Gràcies guapa, ets un sol! però no fa falta que em treguis la llengua eh!



Quin GOLAZO, clar, és que sóc SUPERBO!!!!!!



Que busqueu? els rovellons estàn al bosc eh!



Carles, aquest son els bolets que es van cremar oi? val val....



Nyam Nyammmm


L'Àlex fent veure que fa de cangur... a veure quants minuts dura



Veus, ja està fent el burru!


Ehhh, mèrit del fotògraf!



Joan, aparta que hi han nens!


Com sel mira la mama!


Oriol, que diu el Bob esponja!?



Eiii, deixeu-me algun tall de carn!!



No dissimulis Sandrusku!



Algú te un babero pel papa??!!



Ohhh, que macuuuuuu!



Molt bé Oriol! has matat la mosca.....que tenies a les ulleres!



Com escaquejar-te d'una cuina sense que et vegi ningú!



Cada loco con su tema!



Eii, que us surt fum del cap!!! no serà de tant pensar...



Cuanto amor!



El papa fardant de bolets!



Quin paradonnnn!!



La jove fent punts, quin escàndol eh Rosa Mari!



2 del migdia... Bon dia Jordi!!!



Ostres Roci, el que s'ha de veure eh!



Si papa si, anem a Canalda!.... o no!!!



La masia darrera el cavall, o el cavall davant la masia.



Que Carles? que no t'atreveixes a tocar-lo??



Que Mafe, ha quedat be la foto?



Xupa cameras!!!



Algú ha de netejar els bolets!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada