divendres, 16 de juliol del 2010

Manifestació de l'Estatut

No sé si érem un milió, un milió i mig, o cinquanta mil persones, tant és la xifra. La qüestió és que hi havia molta gent, moltíssima!
Avis i néts, homes i dones, independentistes i nacionalistes, catalans i castellans, tots units fen força, i això era el més important!



Tota la setmana discutint per la capçalera i al final resulta que pràcticament no es va veure, per la quantitat de gent que hi havia.... i es que mentre la gent es preocupa pel país i surt al carrer amb una calor gairebé insuportable, els desgraciats dels polítics només es preocupen per la foto. Continuen sense entendre de que va tot això!!



I ara que? Ara hores i hores de discussió al parlament per prendre una acció política conjunta... JA JA JA.... probablement quedarà en no rés! i mentre els partits polítics s'esbarallen al parlament per defensar els seus interesos i la seva cadira, nosaltres seguirem esperant i seguirem lluitant.



Després de veure banderes espanyoles a molts balcons ( fa mal! ), reconforta veure tanta gent en una manifestació a favor de Catalunya! “Al loro, que no estamos tan mal”. Ah, i ... alerta ... “ que hay gente que dicen que son catalanes, Y NO LO SON!” I això..... no m’agrada!

VISCA CATALUNYA!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada