dimecres, 27 de març del 2013

Tornem-hi!

Vaja com passa el temps!
Ja feia dies que em passava pel cap escriure de nou al bloc que un dia va ser creat per parlar d'una mica de tot: Pompe Fabra 14. Qui em anava a dir que feia casi 9 mesos que no ho feiem!
Al llarg de tot aquest temps hem estat tan ocupats entre unes coses i d'altres que aquest petit vici dels blocs havia passat a segon pla. Be doncs intentarem posar remei a partir d'ara!!
(...)
Faré un petit resum de tot aquest temps amb imatges:
a) aniversari de l'Oriol


b) 22-23 de novembe 2012, Berlín

c) Nadal i Reis
























d) Halloween






e) Coloraines





f) Carnestoltes









g) a la Farmàcia






h) Moments barça








i) moments cassolans




j) a l'aquarium






k) moments entranyables




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada