dissabte, 19 de març del 2011

Barraca III: Un somni....... una realitat!

Oh Benvinguts, passeu passeu
de les tristors en farem fum
que casa meva és casa vostra
si és que hi ha... cases d'algú.


PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFÍES


2 comentaris:

  1. Ohhhh! Quina passada!!! La Cinta i jo la volem veure de prop... i potser ens hi quedem a viure... aquesta llar de foc... la Roci sembla estar molt a gust!
    Què feu diumenge? A quina hora us lleveu?
    Un petonàs,
    M&C

    ResponElimina
  2. Qualsevol diumenge d'aquests apareixerem a les 8 del matí a esmorzar. Prepareu-vos!

    Isaac

    ResponElimina