Una mica de tot....
Ohhhh! Quina passada!!! La Cinta i jo la volem veure de prop... i potser ens hi quedem a viure... aquesta llar de foc... la Roci sembla estar molt a gust!Què feu diumenge? A quina hora us lleveu?Un petonàs,M&C
Qualsevol diumenge d'aquests apareixerem a les 8 del matí a esmorzar. Prepareu-vos!Isaac
Ohhhh! Quina passada!!! La Cinta i jo la volem veure de prop... i potser ens hi quedem a viure... aquesta llar de foc... la Roci sembla estar molt a gust!
ResponEliminaQuè feu diumenge? A quina hora us lleveu?
Un petonàs,
M&C
Qualsevol diumenge d'aquests apareixerem a les 8 del matí a esmorzar. Prepareu-vos!
ResponEliminaIsaac