dijous, 21 de gener del 2010

Tocada i Enfonsada!



Després de més de dos anys esperant, per fi ha arribat el dia!
I és que aquesta setmana han començat les obres de la sagrada família, ai perdó, de la Barraca! m'ha traït el subconscient, perquè serà!!!

Ja sabeu tots el que ha significat la Barraca, no solament per mi, sinó per tots vosaltres, una sensació de tristesa i d'alegria t’envaeix al mateix moment, una barreja de sentiments que t'obliguen a mirar al futur ( 10,12 mesos ), per evitar que caigui la llagrimeta!

Físicament ja no hi és, però en els nostres cors hi serà per sempre més, i la "nova casa" li retrà el homenatge que es mereix, en forma de records, i mantenint l'esperit lúdicofestiu que sempre ha tingut.

Gràcies a tots el que heu fet de la Barraca un lloc especial! I no oblideu que d’aquí poc menys d’un any ha de continuar sent el que ha estat, però en modern!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada