dissabte, 3 de setembre del 2011

Oriol!

Després de tres estius fent bloc de viatges ( que us han encantat! ), aquest estiu toca fer un post de l'Oriol, se'l mereix! L'hereu s'ha fet esperar, mig Olesa, mig Esparreguera i mig Gavà esperaven la seva arribada desde feia dies, diuen que lo bo es fa esperar! Així que va decidir aguantar a que tothom tornés de vacances per nèixer en un dia calurós i xafugós d'Agost. Això si, com un rei, ràpid, i sense gaire mal. Un dia que quedarà grabat a la nostra retina per sempre més! Ara, una setmana després, el record de la sala de parts és com el d'una nit de festa intensa: tot passa molt ràpid i t'enrecordes de poques coses....... però la sensació de felicitat i alegria es queda en nosaltres per sempre més. En fi Oriol, benvingut al món real!! i paciència amb els pares que t'han tocat!!
disfressats i fent temps a la sala de parts
Quina estampa! el metge cosint, la infermera posant per la foto, el petit acabat d'arribar al món, i la mare més fresca que una rosa!
aquesta és la cara de felicitat que se't queda quant veus el teu fill per primera vegada
sembla un boxejador!
aixxxxxxx, guapoooooo!
un àngel caigut del cel!
amb la samarreta del tiet culé! AL LORO!!!
pensant en les seves coses.....
bufff, quina vida més dura!
només em falta el babero
que mono! llàstima de les influencies del tiet yankee
compartint llit..... Oriol, compartir es perdre! t'ho dic jo!
si, és molt típica, ho sé, però ho havia de fer..... ME'L MENJOOOOO!
Que monos..... el dos!!
Rodejat de 5 dones!!!
pels que sabeu anglès
aquesta mirada, trencarà molts cors!!
que pesat que es el papa! P.D: Menció especial per la mare, que s'ha portat com una reina durant tot l'embaràs i el part!!! Gràcies guapa!!!

2 comentaris:

  1. Tanta mel, regalima...... s'enganxa, es llafiscosa, en fi, si en una setmana tot això, no vull ni pensar el que seràn aquets propers sis mesos.
    Endevant!!!!!!

    ResponElimina
  2. Mira que és guapo, l'Oriol! No sé pas a qui s'assembla!
    Oriol, ja pots trencar tants cors com vulguis, però el de la Cinta no, eh??????

    ResponElimina