dimarts, 17 de novembre del 2009

Pompeu Fabra 14

Encara falten uns quants mesos, per no dir algun any! Però més tard o més d'hora aquesta serà la nostra nova adreça, Carrer Pompeu Fabra 14 ( encara que els planells digui 12-14 ).
I això ens ha servit d'excusa per obrir un nou blog, ja no de viatges, que seguirà havent-t'hi per molt que protesteu, sinó d'altres activitats, fets, novetats, esdeveniments, fotografies, comentaris, etc... que sorgeixin en el entorn.
Volem que sigui una espècie de calaix desastre per posar-hi una mica de tot, una petita finestra virtual.

Aprofitem el sopar d'avui ( ja per fi! ) per "inaugurar" el Blog, i tenir-vos una mica més entretinguts!



P.D: A la nevera us hem deixat els vostres imans de Nicaragua!!! Com que no en vem trobar en tot el país, vem decidir fer-los nosaltres mateixos amb cosetes que vem anar trobant.


4 comentaris:

  1. El sopar fantastic!, a veure quan ho repetim al pompeu fabra

    GENURU

    Salut i pets!

    ResponElimina
  2. Reis,guapos,xatos,macos...Per fi després de moltes excuses i canvis de plans(que si ara tinc entrades pel teatre i no me'n recordava,que si ara el Marc està malalt,que si ara baixem a Rabo de Toro...)hem fet la inauguració del pis.Per cert el sopar va estar molt i molt bé,us ho veu currar de lo lindo...I quina va ser la nostre sorpresa???Trobar-nos un iman per nosaltres a la nevera???Noooooo...Que ens haguessiu encasquetat un altre blog???Nooooo...Que no ens passesiu la selecció de fotos de Nicaragua,segons voslatres,petita???SIIIIIII...Moltes gràcies nois,sou amics de veritat!!!
    Enhorabona pel pis i pel nou blog.
    El frankfurt vostre.

    ResponElimina
  3. Roci i Marc, jo crec que hauriem de fer una festa al Pompeu Farra 14 per posar la primera pedra abans de començar les obres, no? Hauriem d'enterrar en els fonaments una caixeta amb alguns records de la colla per la posteritat... el que es fa normalment quan es construeix un edifici important. I ens hauriem de quedar tots un tros de totxo de la barraka (rotllo mur de Berlin) com a record.
    Jo deixo anar la idea...

    ResponElimina
  4. Charlie aquí Maverik,
    estic d'acord amb la teva proposta.
    Quan comencem l'Operació Barraca?
    Cambio y corto

    ResponElimina