dimarts, 20 d’abril del 2010

Evolució de la Barraca

Com canvia la Barraca!

PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFÍES

2 comentaris:

  1. Vols dir que es legal això de construir tan a prop dels "veins" ? Ui, Ui, Ui. Santa Coloma comparat amb Olesa no serà res. Al loro!!!

    Dubte: Si heu "cobert aigues" no veig la senyera ni... la bandera del camerún.

    Petons i enhorabona

    ResponElimina
  2. Se me hace duro, muy duro, imaginarme tirado en ese suelo tan duro............blando.....morcillon......pse

    ARRIBA EJ.......uy animo y arriba esos muros.

    ResponElimina