Una mica de tot....
Vols dir que es legal això de construir tan a prop dels "veins" ? Ui, Ui, Ui. Santa Coloma comparat amb Olesa no serà res. Al loro!!!Dubte: Si heu "cobert aigues" no veig la senyera ni... la bandera del camerún.Petons i enhorabona
Se me hace duro, muy duro, imaginarme tirado en ese suelo tan duro............blando.....morcillon......pseARRIBA EJ.......uy animo y arriba esos muros.
Vols dir que es legal això de construir tan a prop dels "veins" ? Ui, Ui, Ui. Santa Coloma comparat amb Olesa no serà res. Al loro!!!
ResponEliminaDubte: Si heu "cobert aigues" no veig la senyera ni... la bandera del camerún.
Petons i enhorabona
Se me hace duro, muy duro, imaginarme tirado en ese suelo tan duro............blando.....morcillon......pse
ResponEliminaARRIBA EJ.......uy animo y arriba esos muros.