Montse, d'on has tret la llet del formatge per fer la tapa? tenia un gust boníssim, ja em deixaràs provar! jejeje
Silvia, no he provat la teva tapa, però t'he votat ( era per no votar al Xavi )
Xavi, molt fàcil comprar Natilles i posar-les en una copa de cava! vaya tela!
Noemí, per tapes, les que s'ha fotut el Guerau a costa teva!! Que mamón!
Joan, peaso d'hamburguesa! n'estic reescalfant una per sopar!
Jordi, això no era una tapa, era un plat combinat! premi a la tapa més gran!
Roger, sense comentaris, perquè la "teva" tapa l'ha fet la Nuri.
Nuri, qüasi guanyes amb la sopeta de meló, l'any que ve segur que guanyaràs els escacs!
Giro, una tapa molt.... catalanista!
Mari Isaac, no tinc paraules per definir la vostre tapa! jejeje
Sandra, la guanyadora moral, llàstima que la meva tapa s'hagi acabat abans!Per cert, t'hem deixat els escacs dins del cotxe! quina sort que tens!
Alex, alies petazetas! ole ole i oleeee! guanyador a la tapa més original!
Roci, la meva olivada! premi a la gran organitzadora! te mèrit ajuntar tanta gent, i tants nens!
Papa, aiii quines ganes de tenir néts!!
Joel, rebelde sin causa!
Gerard, vaya siesta t'has fotut! quina enveja!
Cinta, prou tapes que no vegis quins mofletes que fots!
Guerau, digues als pares que et pentinin!
Laia?, des de la distància.
Moltes gràcies per la vostra assistència i col·laboració!!
L'any que ve, el dinar a la Barraca! ueeeee!
Bones vacances a tots! Ens veiem al Setembre!
P.D.: propera trobada culinària.... rebosteria? truites? cuines del món?


Però quines tapes més bones!! A veure quan ho repetim, eh? La Cinta ja s'està pensant la propera que farà... vol guanyar uns súper-escacs! Però per que hi hagi igualtat de condicions, la Sandra haurà de cuinar amb els ulls tapats i una mà lligada a l'esquena!
ResponEliminaUn petonàs,
Montse & Cinta.
Quina pena que ens ho vem perdre!
ResponEliminaSalut a tothom,
Natàlia, Maureen i Carles
PD. Montse, en el teu comentari no contestes a la pregunta que el Marc et fa més amunt. Ja sabem que les receptes dels grans mestres són secretes però.......
Van Sortir unes tapes boníssimes i originals !!!
ResponEliminaDes de akell dia no paro de tirar petazetas a tots els plats, jejeje
La pròxima vegada ja faré mitja ració d'un quart de la mewa tapa ... pq n us quexeu !!! jiijij
PD: Heu vist ala 1a foto k el Xavi està callat??? Akesta sopa de meló es mereix 10 punts tan sols x akest motiu, jejejje
Ptnets.
Jordi
Ostres Jordi, tens raó! guanyadora per K.O. la sopa de meló!!! jejejeje
ResponElimina