Trevelez: Moltes curves, i molts pernils, això si.... cap porc, a part de nosaltres dos.
Mulhacén: Molt de desnivell, molta neu, poc sol.
Alhambra: Molts patis, però sense lleons ( estàn de restauració )
Granada: Molt atur, moltes despedides de solters, moltes tapes i sobretot sobretot, "muxa servesa"!!!
PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFÍES
Hola fixxa......!!
ResponEliminaque suerte he tenido de conocer a unos catalanes
simpaticos para pasar el dia!!!graciasa Dios..!!
Blanes,Portbou.......l,escala!!!jeejje
Vaya fenomeno.....!!
a l.agost ?no el deixan entra!!!jejeje
Rinxols,
ResponEliminaara que he tornat a mirar-me les fotos veig alguna molt bona.
Aquella del raig de sol davant una porta és molt sencilla peró molt molt bona.
Vida, "ere un artita, ole!"
I aquests xipresos, no podien sortir rectes?
ResponEliminaMarc,
ResponEliminaQuines fotos més xul.les,però n'hi han més de ciutat que no pas de la muntanya,vols dir que lo d'anar a fer aquest pic no era una excusa???A més a més hi han un parell de fotos molt i molt gays...no sé,no sé,que sospitós tot plegat...!!!
ei que quedi clar!!
ResponEliminaQue la foto de la porta és bona x hi surto jo!!!jejejeje
un par de cañas!!!ejejej aixo és escandol...!!