dilluns, 3 de maig del 2010

Granada-Mulhacén








Trevelez: Moltes curves, i molts pernils, això si.... cap porc, a part de nosaltres dos.
Mulhacén: Molt de desnivell, molta neu, poc sol.
Alhambra: Molts patis, però sense lleons ( estàn de restauració )
Granada: Molt atur, moltes despedides de solters, moltes tapes i sobretot sobretot, "muxa servesa"!!!


PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFÍES

5 comentaris:

  1. Hola fixxa......!!

    que suerte he tenido de conocer a unos catalanes
    simpaticos para pasar el dia!!!graciasa Dios..!!
    Blanes,Portbou.......l,escala!!!jeejje
    Vaya fenomeno.....!!
    a l.agost ?no el deixan entra!!!jejeje

    ResponElimina
  2. Rinxols,
    ara que he tornat a mirar-me les fotos veig alguna molt bona.
    Aquella del raig de sol davant una porta és molt sencilla peró molt molt bona.
    Vida, "ere un artita, ole!"

    ResponElimina
  3. TocaCollons.depra.net5 de maig del 2010, a les 13:32

    I aquests xipresos, no podien sortir rectes?

    ResponElimina
  4. Marc,
    Quines fotos més xul.les,però n'hi han més de ciutat que no pas de la muntanya,vols dir que lo d'anar a fer aquest pic no era una excusa???A més a més hi han un parell de fotos molt i molt gays...no sé,no sé,que sospitós tot plegat...!!!

    ResponElimina
  5. ei que quedi clar!!
    Que la foto de la porta és bona x hi surto jo!!!jejejeje

    un par de cañas!!!ejejej aixo és escandol...!!

    ResponElimina