dijous, 6 d’octubre del 2011
Costa Brava
Després de gairabé un mes de bolquers, plors, biberons, dormir poc, i tot el que comporta tenir un bebé, doncs vem decidir passar un parell de dies a la Costa Brava, i celebrar el primer mes de vida de l'Oriol els tres junts buscant la tranquilitat i el solet de poblets amb encant com Pals, Estartit i Begur.
Bones sensacions i esperant la propera escapada!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Quina enveja! Quines cares de felicitat! Qué bé! Veig q aprofiteu bé el foular! La Cinta ja ha estrenat unes sabates molt xules q li van regalar els tiets CLY.
ResponEliminaPobre Oriol, anant pel món tan petit.
ResponEliminaDeixeu-lo tranquil a casa, que no vol tant moviment! :-)
Isaac