divendres, 17 de febrer del 2012

Gran Canaria

Primera escapada amb avió amb el petitó. Bona temperatura, bons paisatges, bons pobles, bon menjar, tranquilitat i a disfrutar del nen:

14 comentaris:

  1. Molt bon viatge, molt bones fotos i els papes no es disfressen? Oriolet molt guapo

    ResponElimina
  2. Marc, artistaaaaa!!! Oriol i Roci guapos! Marc lleig!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sóc un artista lleig? Vinga va, accepto! i tu qui ets? desemmascarat!

      Elimina
  3. Oriol es un pequeño Marc!!!

    Besos!

    ResponElimina
  4. Nois, quina enveja que feu!!!Quines fotos... espectaculars!!!Tots 3 guapissims, i diu l'Aina que sobretot l'Oriol! ;)

    ResponElimina
  5. Molt guapos!!!! la veritat és que teniu un nen guapissim i super divertit!!!!!!!!!
    un petonas molt gran per tots tres!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. i d'aqui 20 anys sereu els "papes arrugats".
    i despres et queixes del brother....

    jojan

    ResponElimina
  7. roci!!!!!!!
    que guapo y enorme esta oriol! se parece mucho a marc no? disfrutad mucho de esta escapadita!!!
    besos desde lleida
    cris

    ResponElimina
  8. :-))))))))))))))))))) Aprofiteu!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. Oriol = Abeja Maya no té preu intentant volar amb la Roci i amb Papi Marc amb antenes de FREAK total!!!! Tots simpatiquíssims... CARNAVAL, CARNAVAL!

    ResponElimina
  10. hola!
    Que pasada de fotos, os felicito!
    Oriol está enorme y guapísimo!!
    Maria G.

    ResponElimina
  11. Quines fotos!!! D'escàndol. Per cert, s'ha colat una abella dins les fotos, je,je.
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  12. L'abraçada és de part de la Miriam i l'Iván.

    ResponElimina