Una mica de tot....
Molt bon viatge, molt bones fotos i els papes no es disfressen? Oriolet molt guapo
Guapisimo Oriol!!!!
Marc, artistaaaaa!!! Oriol i Roci guapos! Marc lleig!
Sóc un artista lleig? Vinga va, accepto! i tu qui ets? desemmascarat!
Oriol es un pequeño Marc!!!Besos!
Nois, quina enveja que feu!!!Quines fotos... espectaculars!!!Tots 3 guapissims, i diu l'Aina que sobretot l'Oriol! ;)
Molt guapos!!!! la veritat és que teniu un nen guapissim i super divertit!!!!!!!!!un petonas molt gran per tots tres!!!!!!!!!
i d'aqui 20 anys sereu els "papes arrugats".i despres et queixes del brother....jojan
roci!!!!!!!que guapo y enorme esta oriol! se parece mucho a marc no? disfrutad mucho de esta escapadita!!!besos desde lleidacris
:-))))))))))))))))))) Aprofiteu!!!!!!!!!
Oriol = Abeja Maya no té preu intentant volar amb la Roci i amb Papi Marc amb antenes de FREAK total!!!! Tots simpatiquíssims... CARNAVAL, CARNAVAL!
hola!Que pasada de fotos, os felicito!Oriol está enorme y guapísimo!!Maria G.
Quines fotos!!! D'escàndol. Per cert, s'ha colat una abella dins les fotos, je,je.Una abraçada!!
L'abraçada és de part de la Miriam i l'Iván.
Molt bon viatge, molt bones fotos i els papes no es disfressen? Oriolet molt guapo
ResponEliminaGuapisimo Oriol!!!!
ResponEliminaMarc, artistaaaaa!!! Oriol i Roci guapos! Marc lleig!
ResponEliminaSóc un artista lleig? Vinga va, accepto! i tu qui ets? desemmascarat!
EliminaOriol es un pequeño Marc!!!
ResponEliminaBesos!
Nois, quina enveja que feu!!!Quines fotos... espectaculars!!!Tots 3 guapissims, i diu l'Aina que sobretot l'Oriol! ;)
ResponEliminaMolt guapos!!!! la veritat és que teniu un nen guapissim i super divertit!!!!!!!!!
ResponEliminaun petonas molt gran per tots tres!!!!!!!!!
i d'aqui 20 anys sereu els "papes arrugats".
ResponEliminai despres et queixes del brother....
jojan
roci!!!!!!!
ResponEliminaque guapo y enorme esta oriol! se parece mucho a marc no? disfrutad mucho de esta escapadita!!!
besos desde lleida
cris
:-))))))))))))))))))) Aprofiteu!!!!!!!!!
ResponEliminaOriol = Abeja Maya no té preu intentant volar amb la Roci i amb Papi Marc amb antenes de FREAK total!!!! Tots simpatiquíssims... CARNAVAL, CARNAVAL!
ResponEliminahola!
ResponEliminaQue pasada de fotos, os felicito!
Oriol está enorme y guapísimo!!
Maria G.
Quines fotos!!! D'escàndol. Per cert, s'ha colat una abella dins les fotos, je,je.
ResponEliminaUna abraçada!!
L'abraçada és de part de la Miriam i l'Iván.
ResponElimina